Nejdůležitější úseky pomoci na Matterhornu:

Spolupracujte s námi v modelu Dropshipping.

Nabídněte svým zákazníkům více než 30 000 modelů produktů převážně evropské výroby - popisy jsou k dispozici v různých měnách, doprava po celém světě a možnost vrácení zboží - to dělá z Matterhornu nejlepšího dodavatele v módním průmyslu pro obchodníky, kteří chtějí fungovat na modelu dropshippingu.
Chcete s námi začít spolupracovat? Přečtěte si naše jasná a jednoduchá pravidla

Dropshipping


Jak funguje Dropshipping na Matterhornu

Jak funguje Dropshipping na Matterhornu

Dropshipping ve velkoobchodě Matterhorn je řešení, které nám umožňuje prodávat naše produkty, aniž bychom je museli předem nakupovat a skladovat. Při této metodě, kdy si zákazník objedná zboží ve vašem obchodě, se postaráme o zpracování objednávky a její odeslání přímo koncovému zákazníkovi. Tím šetříme čas a náklady spojené s logistikou a skladováním, takže se můžete soustředit na rozvoj svého podnikání.

Spolupráce se společností Matterhorn je založena na několika jednoduchých krocích:
  • Zaregistrujte se v našem systému a získejte přístup k široké nabídce oděvů, obuvi a módních doplňků.
  • .
  • Přidejte vybrané produkty do svého internetového obchodu s plným přístupem k aktuálním skladovým zásobám a cenám.
  • Když zákazník zadá objednávku, odešlete ji k nám a my se postaráme o veškerou logistiku - od přípravy zásilky až po její doručení konečnému příjemci.
  • .
  • Sledujete stav objednávek a získáváte zpětnou vazbu v každé fázi zpracování.
  • .


Naše dropshippingové řešení eliminuje nutnost investovat do velkých skladových zásob a řídit složitou logistiku. Můžete se tak soustředit na marketing, služby zákazníkům a rozvoj své značky.

Doporučujeme vám dozvědět se více o tom, jak můžeme spolupracovat, a využít tento efektivní prodejní model, který zjednodušuje vaše podnikání v oblasti elektronického obchodu a minimalizuje finanční rizika.



Jaké podmínky musím splnit?

Zahájení spolupráce s velkoobchodem Matterhorn v modelu dropshippingu, stačí si na našich webových stránkách zaregistrovat účet. Při registraci je nutné zadat fakturační údaje, na které vám vystavíme účet. fakturu s DPH. Nevyžadujeme žádné další potvrzení ani dokumentaci. Proces je rychlý a snadný, takže můžete začít prodávat naše produkty okamžitě prodávat.



Jak mohu integrovat svůj obchod?

Pokud provozujete obchod na platformě Shopify, můžete využít naši speciální aplikaci a integrovat naši nabídku do svého obchodu, automatizuje zpracování objednávek a aktualizuje ceny a skladové zásoby. Jedná se o kompletní řešení pro dropshipping, které poskytuje pohodlí a efektivitu. Pro ostatní systémy nabízíme možnost samostatné integrace pomocí našich produktových souborů, které jsou k dispozici na webu XMLOffer, nebo využít služeb našich technických partnerů, kteří se specializují na implementace pro konkrétní platformy.
Podrobnosti naleznete na stránce Integrace.

Soubory produktů ve formátech XML, CSV, XLS a dalších formátech

Metody integrace pro systémy elektronického obchodování

Aplikace pro Shopify


Specializovaná aplikace pro Shopify

Pokud provozujete obchod na platformě Shopify, můžete využít naši speciální aplikaci a integrovat naši nabídku do svého obchodu, automatizuje zpracování objednávek a aktualizuje ceny a skladové zásoby. Jedná se o kompletní řešení pro dropshipping, které poskytuje pohodlí a efektivitu. Pro ostatní systémy nabízíme možnost samostatné integrace pomocí našich produktových souborů, které jsou k dispozici na webu XMLOffer, nebo využít služeb našich technických partnerů, kteří se specializují na implementace pro konkrétní platformy.
Podrobnosti naleznete na stránce Integrace.


Aplikace pro Shopify


Dropshippingové objednávky

Ruční objednávání
.

Pokud vaše integrace nezahrnuje automatické objednávání v Matterhornu, je třeba produkty objednávat prostřednictvím našich webových stránek, stejně jako v každém internetovém obchodě. Přidejte produkty do nákupního košíku a pokračujte v dokončení objednávky. Pokud při zadávání objednávky zvolíte jinou dodací adresu, než jsou vaše fakturační údaje, budeme takovou objednávku považovat za dropshippingovou objednávku. Zabalíme ji do neoznačeného balíčku a nepřidáme do něj prodejní fakturu. Odesíláme ji na vámi uvedenou cílovou adresu. Příjemce od nás neobdrží žádné informace kromě zpráv od kurýrní společnosti na váš e-mail/telefon o stavu doručení zásilky. Veškeré zprávy týkající se objednávky, jejího doručení atd. budeme zasílat na vaši e-mailovou adresu.

Podávání objednávek prostřednictvím aplikace pro Shopify
.

Používáte-li naši aplikaci pro Shopify, stačí v zobrazení objednávek na ovládacím panelu Shopify kliknout na tlačítko "Request fulfillment" (Požádat o plnění) - tím se automaticky vygeneruje automaticky vygeneruje objednávka s údaji o vašem zákazníkovi. Jakmile bude objednávka zaplacena v našem velkoobchodě, začneme ji zpracovávat a expedovat.

Použití rozhraní REST API
.

Společnost Matterhorn nabízí také možnost zadávat dropshippingové objednávky prostřednictvím našeho rozhraní REST API. K použití tohoto řešení je zapotřebí znalost programování pro vytvoření vhodného integračního mechanismu. Naše rozhraní API není "hotovým" řešením a vyžaduje správnou konfiguraci a implementaci ve vašem prodejním systému. Dokumentace API podrobně popisuje metody, autorizaci a strukturu dat potřebných k zadávání objednávek, což vám umožní plně automatizovat proces podle vašich potřeb.

Zpracování objednávek začíná po zaplacení objednávky.



Doba realizace

Dodací lhůta se počítá od okamžiku zaúčtování platby a skládá se z doby potřebné k dokončení objednávky a doby potřebné k doručení do země určení.
Doba sběru

Jakmile obdržíme vaši objednávku a platba bude připsána na účet, začne proces kompletace objednávky, který trvá 1 až několik dní v závislosti na objednaných produktech. Podrobné časy vychystávání pro jednotlivé značky naleznete na stránce se seznamem značek Časy jsou uvedeny v pracovních dnech.

Podívejte se na časy vychystávání značek

Doba dodání

Jakmile budou produkty ve vaší objednávce dokončeny, odešleme je na adresu, kterou jste uvedli v objednávce. Doba dodání se liší v závislosti na zvoleném kurýrovi a cílové zemi. Doručovací lhůty naleznete na stránce s náklady na doručení: Náklady a dodací lhůty


Celkový čas:

Přibližná doba od zadání objednávky do dodání výrobku zákazníkovi je doba vychystání + doba dodání. Upozorňujeme, že se jedná o přibližné časy, které ve většině případů odpovídají skutečnosti. Mohou však nastat výjimky, které nejsou důvodem k reklamaci nebo zrušení objednávky.



Náklady / dodací lhůty a země, do kterých zasíláme zboží

Seznam zemí a náklady na doručení

Naše výrobky zasíláme do všech oblastí světa z našeho skladu v Evropě. Podrobné informace o dostupných možnostech dodání, cenách a dodacích lhůtách najdete na adrese Náklady a dodací lhůty



Vrácení zboží a stížnosti

Reklamace - když zákazník obdrží vadný výrobek.

Na veškeré zboží prodávané prodejcem se vztahuje záruka výrobce. Zákazník zašle výrobek v záruce zpět společnosti Matterhorn na vlastní náklady na adresu: Katowicka 51, 41-400 Mysłowice, Polsko. Prodávající předá zboží výrobci. Doba vyřízení reklamace závisí výhradně na výrobci. Podrobnosti o záruce pro jednotlivé značky výrobků jsou k dispozici v záručních listech nebo na internetových stránkách Výrobce.

Reklamace - poškozená zásilka a zboží

Pokud zákazník obdrží poškozený balíček, musí to společnost Matterhorn zjistit do jednoho pracovního dne, abychom mohli uplatnit reklamaci u kurýrní společnosti.
zřetelné známky poškození zásilky: Zákazník by měl odmítnout zásilku převzít.
Zboží poškozené v důsledku přepravy: Zákazník nám to musí nahlásit do 1 pracovního dne.
Vezměte prosím na vědomí, že pokud nás budete informovat po uplynutí této lhůty, nebudeme moci přijmout reklamaci přepravy.

Stížnosti - co když uděláme chybu

Společnost Matterhorn odpovídá za chyby související s odesláním vaší objednávky. V takovém případě zašlete výrobek zpět velkoobchodu Matterhorn. Po obdržení výrobku zašleme znovu správný výrobek na uvedenou adresu na náklady společnosti Matterhorn.

Stížnosti - když zásilka dorazí na nesprávnou adresu

Zboží odesíláme na vámi uvedenou cílovou adresu. Snažíme se předem ověřit správnost uvedených adres a často vás žádáme o jejich opětovnou kontrolu, pokud máme o jejich správnosti pochybnosti. V případě, že se ukáže, že cílová adresa je nesprávná, a zásilka se nám vrátí, neseme za tuto situaci odpovědnost pouze v případě, že došlo k chybě na naší straně při poskytování adresních údajů kurýrovi. Pokud se nám zásilka vrátí z důvodu nesprávné adresy nebo pokud si ji zákazník nevyzvedne, účtujeme poplatek za vrácení zásilky ve výši 5 EUR. Jedná se o částku, kterou musí společnost Matterhorn zaplatit kurýrní společnosti za vrácení zásilky.

Vrací se

Vezměte prosím na vědomí, že Matterhorn Wholesale je web pro B2B transakce a nevztahuje se na maloobchod. Proto jsou práva na vrácení zboží omezena pravidly a ustanovení spotřebitelského práva se na ně nevztahují.
. Vrácení zboží, které není výsledkem reklamace, je doplňkovou službou, kterou musíme pro váš účet předem aktivovat. Podrobnosti naleznete v podmínkách pro vracení zboží v části "Vracení zboží".
Pokud nemáte aktivováno vracení zboží, zašleme vám veškeré vrácené zboží na vaše náklady zpět do vaší provozovny nebo zpět vašemu zákazníkovi, v závislosti na vašem rozhodnutí.

Přečtěte si zásady vrácení zboží


Prodej na tržištích (Amazon, Allegro, eMAG a další)

Naše produkty můžete prodávat na různých tržištích, jako je Amazon, eMAG, Allegro a další, s určitými výjimkami a omezeními. Podrobnosti o značkách, na které se tyto výjimky a omezení vztahují, naleznete níže:

Značky, které nemůžete prodávat na trhu:
  • Vena
  • Roco Fashion
  • Gorteks
  • Nife
  • Axami
  • Marselini
  • Makadamia

Omezené značky:
  • Tessita - prodej na platformě Otto.de není povolen
  • .
  • Kostar - prodej není povolen na platformě Amazon
  • .
  • Bicotone - prodej povolen, ale je vyžadován název značky
  • .
:

Ostatní značky:

Ostatní značky dostupné v našem skladu můžete prodávat na tržištích bez dalších omezení.


Chcete-li na tržiště umístit své produkty, můžete použít naše soubory produktů nebo je do tržiště importovat ze svého obchodu. Matterhorn neprovozuje hotové integrace tržiště.




Další poplatky (nevyzvednuté zásilky, opakované zasílání zásilek atd.)

Další poplatky účtované hotelem Matterhorn


Občas se může stát, že při vyřizování objednávky dojde k problémům, například zákazník si nevyzvedne zásilku nebo uvede nesprávnou doručovací adresu. V takových případech, kdy situace nenastala vinou společnosti Matterhorn, účtujeme dodatečné náklady na určité služby, které s vámi jednou měsíčně vyúčtujeme.



  • Zásilka vrácená kurýrem odesílateli z důvodu špatné adresy nebo nevyzvednutí ve stanovené lhůtě zákazníkem - 5 EUR
  • Opětovné doručení zásilky zákazníkovi - podle ceníku nákladů na doručení do cílové země (pokud se nejednalo o bezplatnou službu v rámci akce).
  • Zaslání balíku se zbožím do vaší země - podle ceníku nákladů na doručení do vaší země.
  • Poplatky spojené s vrácením zboží - pokud máte aktivováno vrácení zboží, budou vám za každé dokončené vrácení účtovány provize podle podmínek uvedených v zásadách vrácení zboží.


FAQ

Zahrnují ceny produktů daň?

Používáme čisté ceny jak pro zboží, tak pro ceny dopravy. Při prodeji produktů nezapomeňte připočítat příslušnou sazbu DPH.

.

Pokud vaše společnost sídlí v Evropské unii (mimo Polsko) a máte aktivní DIČ, pak vám budeme fakturovat s 0% DPH. Daň byste měli zaplatit ve své zemi po obdržení faktury.

Daň byste měli zaplatit ve své zemi po obdržení faktury.

Pokud nám číslo DPH neposkytnete nebo je neaktivní, připočteme DPH v sazbě pro zemi určení. V takovém případě nemusíte tuto daň účtovat doma.

Daň z přidané hodnoty bude připočtena podle sazby země určení.

Pakety zaslané mimo Evropskou unii jsou považovány za vývoz a my vám budeme fakturovat s 0% DPH.

. Platíte předplatné?

Ne, platíte pouze za zboží a služby s ním spojené (doručení a případné náklady na vrácení zásilky, vyřízení vrácení). Samotný vstup do partnerství a jeho udržování je zdarma. Počítáme s dobrými prodejními výsledky, nezaměřujeme se na vydělávání na předplatném.

Přijímáte vrácené zboží?

Ano, ale pouze u vybraných značek. Pravidla pro vrácení zboží naleznete v části "Vrácení zboží".

Přečtěte si zásady vrácení zboží

Mohu použít obrázky produktů?

Ano, obrázky produktů můžete používat k propagaci svých produktů v rámci svého internetového obchodu nebo na tržišti. Doporučujeme vám také pravidelně stahovat propagační materiály z našeho Disku Google a používat je ve svém obchodě. Google Drive

Jak vypadají balíčky a ví zákazník, kdo je odesílatelem?

U dropshippingových objednávek u společnosti Matterhorn jsou zásilky pečlivě zabaleny do neutrálních, neoznačených obalů. Dovnitř nepřidáváme žádné propagační materiály ani prodejní faktury, čímž je zajištěna naprostá anonymita odesílatele. Příjemce zásilky nebude mít přístup k informacím týkajícím se naší společnosti. Veškerá komunikace týkající se stavu doručení zásilky bude probíhat pouze ze strany kurýrní společnosti a veškeré informace o objednávce a jejím vyřízení budou zasílány přímo vám, jako zadavateli, na uvedenou e-mailovou adresu. Díky tomu budete mít komunikaci s koncovým zákazníkem plně pod kontrolou.

V případě "globálních" kurýrních zásilek se na zásilce objeví název vaší společnosti jako odesílatele.

Podporujete vlastní štítky?

Nenabízíme službu výměny etiket na výrobky za vaše vlastní etikety. Pokud zastupujete velkou značku, můžeme do obalů individuálně umístit další propagační nebo informační materiály, ale není možné z výrobků odstranit štítky značky. Výrobky budou dodány s původními štítky a etiketami výrobce.

Existuje možnost odložených plateb?

V kreditním systému PastPay nabízíme možnost odkladu platby o 30 nebo 60 dní od data objednávky. To je možné pro společnosti v Evropské unii a Velké Británii po kontrole a ověření společnosti v systému PastPay. Podrobnosti naleznete v části "Odložené platby v systému PastPay".

Rozšiřte své podnikání na mezinárodní úrovni

Usnadněte si globální přepravu s Matterhornem! Naše platforma podporuje katalogy až ve 14 jazycích, takže můžete oslovit zákazníky po celém světě. Nechte nás, abychom se o vše postarali, a věřte, že váš balíček dorazí ke konečnému zákazníkovi rychle a bezpečně.

Dropshipping do Velké Británie, USA, Kanady, Francie, Německa, Itálie, Španělska, Rakouska, Belgie, Dánska, Portugalska, Spojených arabských emirátů a mnoha dalších zemí po celém světě!