Obsah košíku :
Pokud vaše integrace nezahrnuje automatické objednávání v Matterhornu, je třeba produkty objednávat prostřednictvím našich webových stránek, stejně jako v každém internetovém obchodě. Přidejte produkty do nákupního košíku a pokračujte v dokončení objednávky. Pokud při zadávání objednávky zvolíte jinou dodací adresu, než jsou vaše fakturační údaje, budeme takovou objednávku považovat za dropshippingovou objednávku. Zabalíme ji do neoznačeného balíčku a nepřidáme do něj prodejní fakturu. Odesíláme ji na vámi uvedenou cílovou adresu. Příjemce od nás neobdrží žádné informace kromě zpráv od kurýrní společnosti na váš e-mail/telefon o stavu doručení zásilky. Veškeré zprávy týkající se objednávky, jejího doručení atd. budeme zasílat na vaši e-mailovou adresu.
Používáte-li naši aplikaci pro Shopify, stačí v zobrazení objednávek na ovládacím panelu Shopify kliknout na tlačítko "Request fulfillment" (Požádat o plnění) - tím se automaticky vygeneruje automaticky vygeneruje objednávka s údaji o vašem zákazníkovi. Jakmile bude objednávka zaplacena v našem velkoobchodě, začneme ji zpracovávat a expedovat.
Společnost Matterhorn nabízí také možnost zadávat dropshippingové objednávky prostřednictvím našeho rozhraní REST API. K použití tohoto řešení je zapotřebí znalost programování pro vytvoření vhodného integračního mechanismu. Naše rozhraní API není "hotovým" řešením a vyžaduje správnou konfiguraci a implementaci ve vašem prodejním systému. Dokumentace API podrobně popisuje metody, autorizaci a strukturu dat potřebných k zadávání objednávek, což vám umožní plně automatizovat proces podle vašich potřeb.
Zpracování objednávek začíná po zaplacení objednávky.
Jakmile obdržíme vaši objednávku a platba bude připsána na účet, začne proces kompletace objednávky, který trvá 1 až několik dní v závislosti na objednaných produktech. Podrobné časy vychystávání pro jednotlivé značky naleznete na stránce se seznamem značek Časy jsou uvedeny v pracovních dnech.
Jakmile budou produkty ve vaší objednávce dokončeny, odešleme je na adresu, kterou jste uvedli v objednávce. Doba dodání se liší v závislosti na zvoleném kurýrovi a cílové zemi. Doručovací lhůty naleznete na stránce s náklady na doručení: Náklady a dodací lhůty
Přibližná doba od zadání objednávky do dodání výrobku zákazníkovi je doba vychystání + doba dodání. Upozorňujeme, že se jedná o přibližné časy, které ve většině případů odpovídají skutečnosti. Mohou však nastat výjimky, které nejsou důvodem k reklamaci nebo zrušení objednávky.
Naše výrobky zasíláme do všech oblastí světa z našeho skladu v Evropě. Podrobné informace o dostupných možnostech dodání, cenách a dodacích lhůtách najdete na adrese Náklady a dodací lhůty
Na veškeré zboží prodávané prodejcem se vztahuje záruka výrobce. Zákazník zašle výrobek v záruce zpět společnosti Matterhorn na vlastní náklady na adresu: Katowicka 51, 41-400 Mysłowice, Polsko. Prodávající předá zboží výrobci. Doba vyřízení reklamace závisí výhradně na výrobci. Podrobnosti o záruce pro jednotlivé značky výrobků jsou k dispozici v záručních listech nebo na internetových stránkách Výrobce.
Pokud zákazník obdrží poškozený balíček, musí to společnost Matterhorn zjistit do jednoho pracovního dne, abychom mohli uplatnit reklamaci u kurýrní společnosti. zřetelné známky poškození zásilky: Zákazník by měl odmítnout zásilku převzít. Zboží poškozené v důsledku přepravy: Zákazník nám to musí nahlásit do 1 pracovního dne. Vezměte prosím na vědomí, že pokud nás budete informovat po uplynutí této lhůty, nebudeme moci přijmout reklamaci přepravy.
Společnost Matterhorn odpovídá za chyby související s odesláním vaší objednávky. V takovém případě zašlete výrobek zpět velkoobchodu Matterhorn. Po obdržení výrobku zašleme znovu správný výrobek na uvedenou adresu na náklady společnosti Matterhorn.
Zboží odesíláme na vámi uvedenou cílovou adresu. Snažíme se předem ověřit správnost uvedených adres a často vás žádáme o jejich opětovnou kontrolu, pokud máme o jejich správnosti pochybnosti. V případě, že se ukáže, že cílová adresa je nesprávná, a zásilka se nám vrátí, neseme za tuto situaci odpovědnost pouze v případě, že došlo k chybě na naší straně při poskytování adresních údajů kurýrovi. Pokud se nám zásilka vrátí z důvodu nesprávné adresy nebo pokud si ji zákazník nevyzvedne, účtujeme poplatek za vrácení zásilky ve výši 5 EUR. Jedná se o částku, kterou musí společnost Matterhorn zaplatit kurýrní společnosti za vrácení zásilky.
Vezměte prosím na vědomí, že Matterhorn Wholesale je web pro B2B transakce a nevztahuje se na maloobchod. Proto jsou práva na vrácení zboží omezena pravidly a ustanovení spotřebitelského práva se na ně nevztahují.. Vrácení zboží, které není výsledkem reklamace, je doplňkovou službou, kterou musíme pro váš účet předem aktivovat. Podrobnosti naleznete v podmínkách pro vracení zboží v části "Vracení zboží". Pokud nemáte aktivováno vracení zboží, zašleme vám veškeré vrácené zboží na vaše náklady zpět do vaší provozovny nebo zpět vašemu zákazníkovi, v závislosti na vašem rozhodnutí.
Naše produkty můžete prodávat na různých tržištích, jako je Amazon, eMAG, Allegro a další, s určitými výjimkami a omezeními. Podrobnosti o značkách, na které se tyto výjimky a omezení vztahují, naleznete níže:
Ostatní značky dostupné v našem skladu můžete prodávat na tržištích bez dalších omezení.
Chcete-li na tržiště umístit své produkty, můžete použít naše soubory produktů nebo je do tržiště importovat ze svého obchodu. Matterhorn neprovozuje hotové integrace tržiště.
Občas se může stát, že při vyřizování objednávky dojde k problémům, například zákazník si nevyzvedne zásilku nebo uvede nesprávnou doručovací adresu. V takových případech, kdy situace nenastala vinou společnosti Matterhorn, účtujeme dodatečné náklady na určité služby, které s vámi jednou měsíčně vyúčtujeme.
Používáme čisté ceny jak pro zboží, tak pro ceny dopravy. Při prodeji produktů nezapomeňte připočítat příslušnou sazbu DPH.
Pokud vaše společnost sídlí v Evropské unii (mimo Polsko) a máte aktivní DIČ, pak vám budeme fakturovat s 0% DPH. Daň byste měli zaplatit ve své zemi po obdržení faktury.
Daň byste měli zaplatit ve své zemi po obdržení faktury.
Pokud nám číslo DPH neposkytnete nebo je neaktivní, připočteme DPH v sazbě pro zemi určení. V takovém případě nemusíte tuto daň účtovat doma.
Daň z přidané hodnoty bude připočtena podle sazby země určení.
Pakety zaslané mimo Evropskou unii jsou považovány za vývoz a my vám budeme fakturovat s 0% DPH.
Ne, platíte pouze za zboží a služby s ním spojené (doručení a případné náklady na vrácení zásilky, vyřízení vrácení). Samotný vstup do partnerství a jeho udržování je zdarma. Počítáme s dobrými prodejními výsledky, nezaměřujeme se na vydělávání na předplatném.
Ano, ale pouze u vybraných značek. Pravidla pro vrácení zboží naleznete v části "Vrácení zboží". Přečtěte si zásady vrácení zboží
Ano, obrázky produktů můžete používat k propagaci svých produktů v rámci svého internetového obchodu nebo na tržišti. Doporučujeme vám také pravidelně stahovat propagační materiály z našeho Disku Google a používat je ve svém obchodě. Google Drive
U dropshippingových objednávek u společnosti Matterhorn jsou zásilky pečlivě zabaleny do neutrálních, neoznačených obalů. Dovnitř nepřidáváme žádné propagační materiály ani prodejní faktury, čímž je zajištěna naprostá anonymita odesílatele. Příjemce zásilky nebude mít přístup k informacím týkajícím se naší společnosti. Veškerá komunikace týkající se stavu doručení zásilky bude probíhat pouze ze strany kurýrní společnosti a veškeré informace o objednávce a jejím vyřízení budou zasílány přímo vám, jako zadavateli, na uvedenou e-mailovou adresu. Díky tomu budete mít komunikaci s koncovým zákazníkem plně pod kontrolou.
V případě "globálních" kurýrních zásilek se na zásilce objeví název vaší společnosti jako odesílatele.
Nenabízíme službu výměny etiket na výrobky za vaše vlastní etikety. Pokud zastupujete velkou značku, můžeme do obalů individuálně umístit další propagační nebo informační materiály, ale není možné z výrobků odstranit štítky značky. Výrobky budou dodány s původními štítky a etiketami výrobce.
V kreditním systému PastPay nabízíme možnost odkladu platby o 30 nebo 60 dní od data objednávky. To je možné pro společnosti v Evropské unii a Velké Británii po kontrole a ověření společnosti v systému PastPay. Podrobnosti naleznete v části "Odložené platby v systému PastPay".