Nejdůležitější úseky pomoci na Matterhornu:

Matterhorn Wholesale - centrum nápovědy

Kdo jsme - o společnosti Matterhorn

Matterhorn Moda Sp. z o.o. je renomovaným dodavatelem vysoce kvalitních dámských oděvů, obuvi, spodního prádla a módních doplňků. Naše historie sahá do roku 2006, kdy jsme začali působit na trhu s oděvy a zaměřili se na nabídku nejlepších výrobků evropského původu.

Od samého počátku bylo naším cílem poskytovat zákazníkům výrobky, které se vyznačují nejen atraktivním vzhledem, ale také vynikajícím zpracováním. Spoléháme na evropské výrobce, kteří splňují nejvyšší výrobní standardy, což nám umožňuje zaručit našim zákazníkům spokojenost s jejich nákupem.

Specializujeme se na obchodní model dropshippingu, který našim partnerům umožňuje prodávat bez skladování produktů. Naši zákazníci se tak mohou soustředit na marketing a prodej, zatímco my se postaráme o zbytek - od kompletace objednávek přes balení až po expedici.

Kromě dropshippingu nabízíme také tradiční velkoobchodní prodej a přizpůsobujeme naši nabídku potřebám různých zákazníků - od malých butiků až po velké obchodní řetězce. Naše flexibilita a individuální přístup ke každému zákazníkovi nám umožňuje navazovat dlouhodobá a plodná partnerství.

Naše výrobky zasíláme po celém světě, takže je náš sortiment dostupný zákazníkům ze všech koutů světa. Díky efektivní logistice a spolupráci s renomovanými kurýrními společnostmi jsme schopni zajistit rychlé a bezpečné dodávky.

Děkujeme za důvěru, kterou nám naši zákazníci v průběhu let projevili. Jsme hrdí na to, čeho jsme dosáhli, a neustále se snažíme zlepšovat naše služby, abychom splnili očekávání i těch nejnáročnějších zákazníků. Zveme vás ke spolupráci se společností Matterhorn Moda Sp. z o.o. a připojte se k řadě našich spokojených partnerů.

Kontaktní údaje a údaje o společnosti

Neváhejte nás kontaktovat e-mailem v jakémkoli jazyce. Snažíme se rychle reagovat na jakékoli dotazy nebo problémy.
Telefonický kontakt
Pokud nás kontaktujete telefonicky, můžete s námi hovořit anglicky a polsky. Naše telefonní linka je k dispozici v pracovní dny od 9:00 do 15:00 hodin středoevropského času (UTC+1).

Těšíme se na vaše dotazy a jsme připraveni vám pomoci!




Matterhorn Moda Sp z o.o.
ul. Katowicka 51


41-400 Myslowice, Poland

NIP/VAT UE: PL8961552779
REGON: 364871017

email: info@matterhorn-wholesale.com

Technical support: tech@matterhorn-wholesale.com

Phone: +48 503 503 875
(Available 9:00 – 15:00 GMT+1)

Podmínky a pravidla

Podmínky a pravidla

Podáním objednávky na webových stránkách Matterhorn Wholesaler vyjadřuje kupující souhlas s následujícími podmínkami spolupráce.

Společnost Matterhorn je velkoobchodník (dále jen: velkoobchodník) a prodává výrobky pouze podnikatelským subjektům a samostatným prodejcům. Objednatel (dále jen: kupující) prohlašuje, že tuto akci provádí jménem a ve prospěch podnikatelského subjektu. Prodej na webových stránkách Matterhorn Wholesale nepodléhá předpisům spotřebitelského práva. Vlastníkem velkoobchodu Matterhorn je společnost Matterhorn Moda Sp z o.o. se sídlem v Mysłowicích, Katowicka 51, Polsko. Daňové identifikační číslo (DIČ): 8961552779, DPH EU: PL 8961552779 REGON: 364871017.

Zadání objednávky

Kupující může zadat objednávku ručně na webových stránkách společnosti Matterhorn nebo automaticky prostřednictvím rozhraní API. Velkoobchodník nevyžaduje žádné minimální množství objednávky. Při zadávání objednávky je Kupující povinen uvést fakturační a přepravní údaje (včetně názvu společnosti a správného DIČ EU v případě subjektů se sídlem v Evropské unii). Pokud se dodací a fakturační adresa liší, je třeba tuto skutečnost uvést v poli "doplňující informace". Faktura bude vystavena na základě údajů poskytnutých kupujícím. Velkoobchod neodpovídá za chyby vzniklé v důsledku selhání systému nebo za chyby způsobené v průběhu komunikace mezi Kupujícím a jeho servery. Velkoobchod neodpovídá za nesprávné údaje uvedené Kupujícím při zadávání objednávky. Zejména náklady na dopravu, sazbu DPH nebo cenu zboží nelze považovat za konečné a podléhají opravě. Kupující je povinen uvést Velkoobchodu při objednávce správnou e-mailovou adresu a číslo mobilního telefonu. Neúspěšné doručení objednávky bez těchto údajů nelze kompenzovat. Velkoobchod si vyhrazuje právo odmítnout vyřízení objednávky nebo její části. Není-li objednaný výrobek v době dokončování objednávky k dispozici, poskytne Velkoobchod Kupujícímu dostupné výrobky z objednaných a peněžní částka nedostupného výrobku, která již byla zaplacena, se převede formou přeplatku na platební bilanci Kupujícího. Přeplatek může kupující použít na další objednávku. Na základě písemně adresované žádosti kupujícího bude přeplatek kupujícímu vrácen způsobem dohodnutým mezi velkoobchodem a kupujícím. Standardně bude vrácení přeplatku provedeno stejným způsobem jako původní platba. Kupující je povinen sledovat svou objednávku v zákaznickém panelu na internetových stránkách Velkoobchodu. V tomto zákaznickém panelu se objeví veškeré informace týkající se nedostatků výrobků. Zboží se objednává po stisknutí tlačítka "OBJEDNAT" na webových stránkách Velkoobchodu a předchozím odeslání všech potřebných údajů. Odesláním objednávky dává Kupující Velkoobchodu rovněž souhlas k uchování osobních údajů Kupujícího v databázi Velkoobchodu. Tyto údaje budou použity pouze pro vyřízení objednávky a pro marketingové účely.

Produkty a obsah webových stránek

Sortiment nabízený velkoobchodem je zcela nový. Pochází z legálních zdrojů a je bez závad. Velkoobchod vynaložil veškeré úsilí, aby popisy a fotografie výrobků v našem obchodě byly zkontrolovány, avšak za změny provedené výrobci a chyby v popisu neodpovídáme. Případné změny cen jsou způsobeny změnami cen výrobců. Velkoobchod poskytuje kupujícímu přístup k integračním souborům: XML, CSV a Excel. Tyto soubory obsahují následující informace: identifikační čísla výrobků, skladovou dostupnost, popis v 11 jazycích (polština, angličtina, francouzština, němčina, nizozemština, rumunština, italština, maďarština, ruština, čeština a slovenština), odkaz na fotografie, ceny (bez DPH). Velkoobchod poskytuje kupujícímu přístup k dokumentaci API. Velkoobchodník neodpovídá za technickou pomoc.

Doba zpracování a dodání

Standardní doba zpracování je 1-5 pracovních dnů. Doba potřebná k dokončení objednávky daného produktu je uvedena v nákupním košíku a v souboru XML dostupném na webových stránkách. Dodání trvá dalších několik dní. Doba přijetí = doba zpracování + doba dodání. Z důvodů, které velkoobchodník nemůže ovlivnit, jako je neplatná adresa, celní řízení nebo jiné příčiny, může doba dodání trvat déle. Velkoobchodník začne zpracovávat každou objednávku po obdržení platby. V případě platby bankovním převodem může kupující zaslat velkoobchodníkovi potvrzení o platbě, aby urychlil zpracování objednávky. Výrobky jsou rezervovány po připsání platby na účet Velkoobchodníka. Velkoobchod neumožňuje zrušení objednávky ani provedení jakýchkoli změn v objednávce po připsání platby na účet Velkoobchodu. Velkoobchodník nabízí následující způsoby dopravy: GLS, Fedex Economy, Fedex Priority a Global Express, což je nizozemská pošta. Výběr způsobu doručení se liší v závislosti na zemi. Přepravní štítky obsahují údaje Velkoobchodníka (název společnosti, dodací adresu a telefonní číslo). Před vyzvednutím zásilky je Kupující povinen zkontrolovat, zda obal nebyl během přepravy poškozen. Zejména by měl Kupující věnovat pozornost stavu pásky nebo plomby, kterými je zásilka opatřena. Pokud je balík poškozen nebo jsou porušeny pečetě (pásky), neměl by Kupující zásilku převzít a sepsat za přítomnosti dopravce zápis o poškození a co nejdříve kontaktovat Velkoobchod za účelem objasnění věci. Kontrola zásilky při dodání je nezbytnou podmínkou pro zohlednění případných nároků Kupujícího na poškození nebo vykradení zásilky při přepravě. Záruky na výrobek se nevztahují na mechanické poškození způsobené vnějšími vlivy. Kupující ze zemí mimo EU jsou povinni zaplatit clo a poplatek za celní odbavení v zemi určení, tzv. dovozní celní poplatek. Pokud je Kupující v zemi určení odmítne zaplatit, měl by si být vědom skutečnosti, že Velkoobchod za to nenese žádnou odpovědnost. Pokud je taková objednávka vrácena, Velkoobchod náklady vzniklé Kupujícímu nevrací. Pro další informace by se měl Kupující obrátit na svůj místní celní úřad.

Platební podmínky a ceny

Všechny ceny uvedené na webových stránkách Matterhorn Wholesale jsou velkoobchodní ceny netto (nezahrnují DPH). Vystavená faktura s DPH je přiložena k zásilce nebo je k dispozici ke stažení na webových stránkách velkoobchodu. Velkoobchod nevystavuje hromadné faktury. Na každou objednávku je vystavena samostatná faktura. Velkoobchod přijímá platby kreditní kartou, bankovním převodem nebo prostřednictvím služby PayPal.

Zásady vracení výrobků

Velkoobchod nepřijímá vrácení zboží. Nákupy ve velkoobchodě Matterhorn nejsou spotřebitelským prodejem a nevztahují se na spotřebitele. Nakupovat mohou pouze podnikatelské subjekty nebo samostatní prodejci jakéhokoli druhu. Proto nelze objednávky vracet.

Nepřijímáme vrácení zboží podle spotřebitelského práva, protože se zabýváme prodejem B2B. Nabízíme však službu vrácení zboží, jejíž podmínky najdete v nápovědě.

Výměna se vztahuje pouze na poškozené výrobky. Kupující je povinen písemně kontaktovat velkoobchodníka do 48 hodin po obdržení zásilky. Kupující je povinen takový výrobek Velkoobchodu vrátit a Velkoobchod musí takové vrácení obdržet do 7 pracovních dnů ode dne, kdy Velkoobchod o takovém problému informoval. Veškeré vrácené zboží je třeba zaslat na následující adresu:

MATTERHORN MODA SP Z O.O.

51 KATOWICKA

41-400 MYSLOWICE, POLSKO

Kupující je povinen do 48 hodin od obdržení zásilky podrobně popsat vadný výrobek a přiložit fotografie zobrazující poškození. Veškeré náklady na vrácení zboží a celní poplatky nese kupující, pokud není uvedeno jinak. Velkoobchod nepřijímá reklamace, vrácení zboží ani žádosti o výměnu zboží od zákazníků, kteří jsou zákazníky Kupujícího. Velkoobchod není povinen vrátit Kupujícímu peníze v následujících případech: při vrácení chybí podrobný popis poškození, chybí nebo je poškozen originální obal (krabice od bot, prachotěsný sáček), chybí číslo objednávky, vrácení je neoprávněné, uplynula lhůta pro vrácení. Vrácení peněz je poskytováno formou dobropisu na účet kupujícího, a to nejpozději do 7 pracovních dnů od převzetí výrobku velkoobchodem. Tento kredit je pak automaticky odečten při zadání nové objednávky. Pokud Kupující nechce peníze použít na další objednávku, je Velkoobchod povinen vrátit peníze stejným platebním prostředkem, kterým byla provedena původní platba. Kupující je povinen důkladně se seznámit s informacemi o podmínkách spolupráce, které byly umístěny na internetových stránkách Matterhornu. V případě dalších dotazů nás prosím kontaktujte na adrese: info@matterhorn-wholesale.com.

Záruka

Podle článku 558 § 1 občanského zákoníku Polské republiky je odpovědnost prodávajícího ze záruky za vady zboží vyloučena.

Možnost koupit nyní a zaplatit později

V internetovém obchodě matterhorn-wholesale.com je možné za zakoupené zboží zaplatit nikoli okamžitě, ale později. Tuto možnost poskytujeme s pomocí externího finančního partnera, společnosti PastPay Europe Sp. z o.o. (PastPay), prostřednictvím její platební metody s názvem PastPay. V tomto případě, pokud při placení zvolíte jako platební metodu PastPay a PastPay se zaváže financovat danou transakci, PastPay odkoupí fakturu vystavenou poskytovatelem služeb na vás, tedy odkoupí pohledávku poskytovatele služeb vůči vám a uhradí hodnotu faktury poskytovateli služeb místo vás. V takových případech faktura vystavená Poskytovatelem služeb již obsahuje jedinečné právní znaky systému a všechny potřebné informace. DŮLEŽITÉ je, že po postoupení faktury zůstává vaše platební povinnost vůči společnosti PastPay, kterou lze uhradit pouze na číslo bankovního účtu společnosti PastPay uvedené na faktuře. Svou platební povinnost musíte splnit nejpozději do data splatnosti faktury, jinak vám bude účtován paušál ve výši 40 eur. Používáním služby PastPay souhlasíte s předáním svých kontaktních údajů (jméno, e-mailová adresa, telefonní číslo) společnosti PastPay. Je to nutné především proto, abychom vám mohli zasílat informace a oznámení nezbytná pro poskytnutí grantu a proces platby. Zásady ochrany osobních údajů společnosti PastPay naleznete zde. V případě, že se PastPay nezaváže danou transakci financovat, není tento způsob platby k dispozici - samozřejmě máte stále možnost nákup uskutečnit, v takovém případě prosím zvolte jiný způsob platby.

Zásady ochrany osobních údajů

Správce osobních údajů

Správcem osobních údajů ve smyslu čl. 4 odst. 7 nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů) je společnost Matterhorn Moda Sp. z o.o. se sídlem ul. Katowicka 51, 41-400 Mysłowice, NIP: PL8961552779.

Kontaktní údaje správce údajů

Telefonní číslo: +48 503 503 875

E-mailová adresa: info@matterhorn-wholesale.com

Zásady ochrany údajů

Správce údajů v souladu s čl. 32 odst. 1 zákona o ochraně osobních údajů dodržuje zásadu ochrany osobních údajů a přijímá vhodná technická a organizační opatření, aby zabránil náhodnému nebo nezákonnému zničení, ztrátě, změně, neoprávněnému zveřejnění nebo neoprávněnému přístupu k osobním údajům zpracovávaným v rámci své činnosti.

Dobrovolné poskytování údajů

Poskytnutí osobních údajů je dobrovolné, ale nezbytné pro spolupráci a/nebo uzavření smlouvy se správcem údajů.

Rozsah zpracovávaných osobních údajů

Správce údajů zpracovává osobní údaje v podobě identifikačních údajů (jméno, příjmení, název společnosti), adresních údajů, daňového identifikačního čísla a dalších registračních čísel, kontaktních údajů (e-mailová adresa, telefonní číslo) a identifikačních údajů kontaktních osob.

Účel a základ zpracování osobních údajů

Správce zpracovává osobní údaje pro následující účely:

  • příprava obchodní nabídky v reakci na zájem zákazníka, což je oprávněný zájem správce údajů (čl. 6 odst. 1 písm. f) nařízení RODO);
  • poskytování elektronických služeb prostřednictvím portálu na základě uzavřené dohody (čl. 6 odst. 1 písm. b) RODO);
  • vyřizování stížností na základě povinnosti uložené správci v souvislosti s platnými právními předpisy (čl. 6 odst. 1 písm. c) nařízení RODO);
  • Účetnictví - souvisí s vystavováním a přijímáním účetních dokladů na základě daňových předpisů, včetně zákona ze dne 29. září 1994 o účetnictví a zákona ze dne 11. března 2004 o dani ze zboží a služeb (čl. 6 odst. 1 písm. c) ZDPH);
  • archivace údajů za účelem možného určení, vyšetřování nebo obhajoby nároků nebo potřeby prokázat skutečnosti, což je oprávněný zájem správce údajů (čl. 6 odst. 1 písm. f) nařízení RODO);
  • telefonický nebo e-mailový kontakt, zejména v reakci na dotazy správce, což je oprávněný zájem správce (čl. 6 odst. 1 písm. f) zákona o ochraně osobních údajů);
  • zasílání technických informací týkajících se provozu portálu a služeb, které zákazník využívá, což je oprávněný zájem správce údajů (čl. 6 odst. 1 písm. f) nařízení RODO);
  • marketing vlastních produktů správce, což je oprávněný zájem správce (čl. 6 odst. 1 písm. f) nařízení RODO) nebo na základě předchozího souhlasu (čl. 6 odst. 1 písm. a) nařízení RODO).

Příjemci údajů. Předávání údajů třetím stranám

Příjemci osobních údajů zpracovávaných správcem mohou být subjekty spolupracující se správcem, pokud je to nezbytné pro plnění smlouvy uzavřené se subjektem údajů. Příjemci údajů mohou být také subdodavatelé - subjekty, jejichž služeb správce využívá ke zpracování údajů, např. účetní kanceláře, advokátní kanceláře, subjekty poskytující IT služby (včetně hostingových služeb). Správce může být na základě platných právních předpisů povinen osobní údaje zpřístupnit zejména subjektům nebo institucím, které jsou oprávněny je obdržet.

Osobní údaje mohou být předávány subjektům mimo Evropský hospodářský prostor, tj. společnosti Google LLC jako poskytovateli služeb Google Analytics a Google AdWords, a to na základě příslušných právních záruk, kterými jsou standardní smluvní doložky o ochraně osobních údajů schválené Evropskou komisí.

Doba uchovávání osobních údajů

Správce uchovává osobní údaje po dobu trvání smlouvy uzavřené se subjektem údajů a po jejím ukončení po dobu nezbytnou k uplatnění nároků souvisejících se smlouvou, k plnění povinností vyplývajících z platných právních předpisů, nejdéle však po dobu promlčecí lhůty podle ustanovení občanského zákoníku. Správce uchovává osobní údaje obsažené v účetních dokladech (např. fakturách) po dobu uvedenou v ustanoveních zákona o dani z přidané hodnoty a zákona o účetnictví. Správce uchovává osobní údaje zpracovávané pro marketingové účely po dobu 10 let, nejdéle však do okamžiku odvolání souhlasu se zpracováním údajů nebo námitky proti zpracování. Správce uchovává osobní údaje pro jiné účely, než jsou uvedeny v bodech 1-3, po dobu 3 let, pokud nebyl souhlas se zpracováním údajů odvolán dříve a ve zpracování údajů nelze pokračovat na jiném základě než na základě souhlasu subjektu údajů.

Práva subjektu údajů

Každý subjekt údajů má právo:

  • přístup - získat od správce potvrzení, zda jsou jeho osobní údaje zpracovávány. Pokud jsou jeho údaje zpracovávány, má právo k nim získat přístup a následující informace: účely zpracování, kategorie osobních údajů, informace o příjemcích nebo kategoriích příjemců, kterým byly nebo budou údaje zpřístupněny, doba uchovávání údajů nebo kritéria pro její určení, právo požadovat opravu, výmaz nebo omezení zpracování osobních údajů, na které má subjekt údajů nárok, a vznést námitku proti takovému zpracování (článek 15 RODO);
  • obdržet kopii údajů - obdržet kopii zpracovávaných údajů, první kopie je bezplatná a za další kopie může správce účtovat přiměřený poplatek na základě administrativních nákladů (čl. 15 odst. 3 RODO);
  • oprava - požádat o opravu nepřesných osobních údajů nebo o doplnění neúplných údajů (článek 16 RODO);
  • výmaz - požádat o výmaz svých osobních údajů, pokud správce již nemá právní základ pro zpracování nebo pokud údaje již nejsou pro účely zpracování nezbytné (článek 17 RODO);
  • omezení zpracování - požádat o omezení zpracování osobních údajů (článek 18 RODO), pokud:
    • subjekt údajů zpochybňuje přesnost osobních údajů - po dobu, která správci umožňuje přesnost údajů ověřit,
    • zpracování je protiprávní a subjekt údajů vznese námitku proti výmazu údajů a místo toho požádá o omezení jejich používání,
    • správce již údaje nepotřebuje, ale subjekt údajů je potřebuje k určení, uplatnění nebo obhajobě nároku,
    • subjekt údajů vznesl námitku proti zpracování - dokud se nezjistí, zda oprávněné důvody správce převažují nad oprávněnými důvody subjektu údajů;
  • přenositelnost údajů - obdržet ve strukturovaném, běžně používaném strojově čitelném formátu osobní údaje, které se ho týkají a které poskytl správci, a požádat o zaslání těchto údajů jinému správci, pokud jsou údaje zpracovávány na základě souhlasu subjektu údajů nebo smlouvy s ním uzavřené a pokud jsou údaje zpracovávány automatizovanými prostředky (článek 20 RODO);
  • vznést námitku - vznést námitku proti zpracování svých osobních údajů pro oprávněné účely správce z důvodů týkajících se jeho konkrétní situace, včetně profilování. V tomto případě správce posoudí existenci závažných oprávněných důvodů pro zpracování, které převažují nad zájmy, právy a svobodami subjektu údajů, nebo důvodů pro určení, výkon nebo obhajobu nároků. Pokud podle posouzení převáží zájmy subjektu údajů nad zájmy správce, bude správce povinen zpracování pro tyto účely ukončit (článek 21 zákona o ochraně osobních údajů).

Pro uplatnění výše uvedených práv by měl subjekt údajů kontaktovat správce údajů prostřednictvím poskytnutých kontaktních údajů a informovat ho o tom, které právo a v jakém rozsahu si přeje uplatnit.

Subjekt údajů má právo podat stížnost u dozorového úřadu, kterým je předseda Úřadu pro ochranu osobních údajů ve Varšavě.

Zásady používání souborů cookie

Portál automaticky neshromažďuje žádné informace, s výjimkou informací obsažených v souborech cookie.

Soubory cookie (tzv. "cookies") jsou IT data, zejména textové soubory, které jsou uloženy v koncovém zařízení uživatele a jsou určeny pro používání webových stránek portálu. Soubory cookie obvykle obsahují název webové stránky, ze které pocházejí, dobu uložení v koncovém zařízení a jedinečné číslo.

Subjektem, který ukládá soubory cookie do koncového zařízení uživatele a má k nim přístup, je správce portálu.

Soubory cookie se používají za účelem:

  • přizpůsobit obsah portálu individuálním preferencím uživatele a optimalizovat používání webových stránek; tyto soubory zejména rozpoznávají zařízení uživatele, aby mohly podle jeho preferencí zobrazit webové stránky přizpůsobené jeho individuálním potřebám;
  • připravit statistiky, které pomáhají pochopit, jak uživatelé používají webové stránky, což umožňuje zlepšit jejich strukturu a obsah;
  • udržovat relaci uživatele

Na portálu se používají následující typy souborů cookie:

  • "relační" (session cookies) a "trvalé" (persistent cookies). Relační soubory cookie jsou dočasné soubory, které se ukládají v koncovém zařízení uživatele, dokud se uživatel neodhlásí, neopustí webové stránky nebo nevypne software (webový prohlížeč). Trvalé soubory cookie jsou uloženy v koncovém zařízení Uživatele po dobu uvedenou v parametrech souborů cookie nebo dokud je Uživatel neodstraní.
  • "nezbytné" soubory cookie, které umožňují používání služeb dostupných na portálu, např. autentizační soubory cookie používané pro služby vyžadující autentizaci na portálu;
  • soubory cookie sloužící k zajištění bezpečnosti, např. k odhalování podvodů při ověřování na portálu;
  • "výkonnostní" soubory cookie, které umožňují shromažďovat informace o způsobu používání webových stránek portálu;
  • "funkční" soubory cookie, které umožňují "zapamatovat si" a přizpůsobit uživatelské rozhraní podle jeho volby, například s ohledem na zvolený jazyk nebo region, velikost písma, design webových stránek atd;
  • "reklamní" soubory cookie, které umožňují poskytovat uživatelům reklamní obsah, který více odpovídá jejich zájmům.

V mnoha případech software používaný k prohlížení webových stránek (webový prohlížeč) standardně umožňuje ukládání souborů cookie do koncového zařízení uživatele. Uživatelé mohou nastavení souborů cookie kdykoli změnit. Tato nastavení lze změnit zejména tak, že v nastavení webového prohlížeče zablokují automatické nakládání se soubory cookie nebo budou pokaždé informovat o jejich uložení v zařízení Uživatele. Podrobné informace o možnostech a způsobech nakládání se soubory cookie jsou k dispozici v nastavení softwaru (webového prohlížeče).

Správce upozorňuje, že změny nastavení souborů cookie ve webovém prohlížeči uživatele mohou omezit nebo znemožnit přístup k některým funkcím portálu.



Doba realizace

Dodací lhůta se počítá od okamžiku zaúčtování platby a skládá se z doby potřebné k dokončení objednávky a doby potřebné k doručení do země určení.
Doba sběru

Jakmile obdržíme vaši objednávku a platba bude připsána na účet, začne proces kompletace objednávky, který trvá 1 až několik dní v závislosti na objednaných produktech. Podrobné časy vychystávání pro jednotlivé značky naleznete na stránce se seznamem značek Časy jsou uvedeny v pracovních dnech.

Podívejte se na časy vychystávání značek

Doba dodání

Jakmile budou produkty ve vaší objednávce dokončeny, odešleme je na adresu, kterou jste uvedli v objednávce. Doba dodání se liší v závislosti na zvoleném kurýrovi a cílové zemi. Doručovací lhůty naleznete na stránce s náklady na doručení: Náklady a dodací lhůty


Celkový čas:

Přibližná doba od zadání objednávky do dodání výrobku zákazníkovi je doba vychystání + doba dodání. Upozorňujeme, že se jedná o přibližné časy, které ve většině případů odpovídají skutečnosti. Mohou však nastat výjimky, které nejsou důvodem k reklamaci nebo zrušení objednávky.



Náklady / dodací lhůty a země, do kterých zasíláme zboží

Seznam zemí a náklady na doručení

Naše výrobky zasíláme do všech oblastí světa z našeho skladu v Evropě. Podrobné informace o dostupných možnostech dodání, cenách a dodacích lhůtách najdete na adrese Náklady a dodací lhůty



Vrácení zboží a stížnosti

Reklamace - když zákazník obdrží vadný výrobek.

Na veškeré zboží prodávané prodejcem se vztahuje záruka výrobce. Zákazník zašle výrobek v záruce zpět společnosti Matterhorn na vlastní náklady na adresu: Katowicka 51, 41-400 Mysłowice, Polsko. Prodávající předá zboží výrobci. Doba vyřízení reklamace závisí výhradně na výrobci. Podrobnosti o záruce pro jednotlivé značky výrobků jsou k dispozici v záručních listech nebo na internetových stránkách Výrobce.

Podle článku 558 § 1 občanského zákoníku Polské republiky je odpovědnost prodávajícího ze záruky za vady zboží vyloučena. To znamená, že případné další reklamační řízení je záležitostí mezi výrobcem a kupujícím.

Stížnosti - co když uděláme chybu

Společnost Matterhorn odpovídá za chyby související s odesláním vaší objednávky. V takovém případě zašlete výrobek zpět velkoobchodu Matterhorn. Po obdržení výrobku zašleme znovu správný výrobek na uvedenou adresu na náklady společnosti Matterhorn.

Stížnosti - když zásilka dorazí na nesprávnou adresu

Zboží odesíláme na vámi uvedenou cílovou adresu. Snažíme se předem ověřit správnost uvedených adres a často vás žádáme o jejich opětovnou kontrolu, pokud máme o jejich správnosti pochybnosti. V případě, že se ukáže, že cílová adresa je nesprávná, a zásilka se nám vrátí, neseme za tuto situaci odpovědnost pouze v případě, že došlo k chybě na naší straně při poskytování adresních údajů kurýrovi. Pokud se nám zásilka vrátí z důvodu nesprávné adresy nebo pokud si ji zákazník nevyzvedne, účtujeme poplatek za vrácení zásilky ve výši 5 EUR. Jedná se o částku, kterou musí společnost Matterhorn zaplatit kurýrní společnosti za vrácení zásilky.

Vrací se

Vezměte prosím na vědomí, že Matterhorn Wholesale je web pro B2B transakce a nevztahuje se na maloobchod. Proto jsou práva na vrácení zboží omezena pravidly a ustanovení spotřebitelského práva se na ně nevztahují.
. Vrácení zboží, které není výsledkem reklamace, je doplňkovou službou, kterou musíme pro váš účet předem aktivovat. Podrobnosti naleznete v podmínkách pro vracení zboží v části "Vracení zboží".
Pokud nemáte aktivováno vracení zboží, zašleme vám veškeré vrácené zboží na vaše náklady zpět do vaší provozovny nebo zpět vašemu zákazníkovi, v závislosti na vašem rozhodnutí.

Přečtěte si zásady vrácení zboží


Prodej na tržištích (Amazon, Allegro, eMAG a další)

Naše produkty můžete prodávat na různých tržištích, jako je Amazon, eMAG, Allegro a další, s určitými výjimkami a omezeními. Podrobnosti o značkách, na které se tyto výjimky a omezení vztahují, naleznete níže:

Značky, které nemůžete prodávat na trhu:
  • Vena
  • Roco Fashion
  • Gorteks
  • Nife
  • Axami
  • Marselini
  • Makadamia

Omezené značky:
  • Tessita - prodej na platformě Otto.de není povolen
  • .
  • Kostar - prodej není povolen na platformě Amazon
  • .
  • Bicotone - prodej povolen, ale je vyžadován název značky
  • .
:

Ostatní značky:

Ostatní značky dostupné v našem skladu můžete prodávat na tržištích bez dalších omezení.


Chcete-li na tržiště umístit své produkty, můžete použít naše soubory produktů nebo je do tržiště importovat ze svého obchodu. Matterhorn neprovozuje hotové integrace tržiště.



FAQ

Do jakých zemí zasíláte?

Balíky posíláme do všech oblastí světa. Seznam zemí, do kterých doručujeme, najdete na stránce s náklady a dodacími podmínkami. Pro některé země nabízíme také výběr z několika kurýrů, abychom zajistili co nejvhodnější podmínky přepravy.

Podívejte se prosím na podrobnosti na našich webových stránkách a zjistěte více informací o možnostech dopravy do vašeho regionu.

Nabízíte dobírku?

Dobírku nenabízíme. Objednávky u společnosti Matterhorn musí být uhrazeny předem. Objednávku začneme zpracovávat, jakmile je platba připsána na účet.

Prosíme, proveďte platbu v okamžiku objednání, abychom mohli začít objednávku zpracovávat co nejdříve.

Mohu zásilku poslat kurýrem?

V případě lepších dodacích podmínek můžeme zásilku zaslat kurýrem pouze v rámci Polska. Zásilky jsou vyzvedávány kurýrem z našeho skladu na adrese:

Matterhorn Moda Sp. z o.o.
ul. Katowicka 51
41-400 Mysłowice
Polska


Chcete-li tuto možnost využít, vyberte při zadávání objednávky možnost "Vlastní kurýr". Až bude vaše objednávka připravena k odeslání, zašleme vám e-mail s žádostí o nahrání vlastního přepravního štítku a pošleme kurýra, aby zásilku vyzvedl. Štítek můžete nahrát prostřednictvím zákaznického panelu.

Můžete posílat balíky přímo mým zákazníkům?

V rámci služby dropshipping můžeme posílat balíčky přímo na adresy vašich zákazníků. Podrobné podmínky této služby naleznete v nápovědě k této formě prodeje.

Přečtěte si prosím všechny podrobnosti, abyste zjistili, jak tuto možnost pro své podnikání co nejlépe využít!

Zahrnují ceny DPH?

Ceny uvedené na našich webových stránkách, v souborech XML a jinde jsou ceny netto bez DPH. DPH se připočítává v souhrnu objednávky v závislosti na tom, zda má kupující platné DIČ EU nebo zda je zásilka zasílána mimo Evropskou unii.
Subjekty registrované v EU.
  • S aktivním DIČ: Vystavujeme fakturu s DPH se sazbou 0 %. Je vaší povinností zaplatit a vypořádat daň ve vaší zemi.
  • Bez aktivního čísla DPH: Vystavujeme fakturu s DPH se sazbou daně platnou v zemi určení. Tuto daň pak již nemusíte ve své zemi platit.
Subjekty ze zemí mimo EU
Doprava mimo Evropskou unii:



Vystavujeme fakturu se sazbou DPH 0 %.



. Upozorňujeme, že nepřebíráme odpovědnost za případná dodatečná cla, která si země určení k zásilkám účtují, a není to důvod k reklamaci.

Jak mohu zaplatit za svou objednávku?

Objednávku můžete zaplatit několika způsoby: debetní nebo kreditní kartou, klasickým bankovním převodem nebo prostřednictvím služby PayPal. Pokud platíte prostřednictvím služby PayPal, připočítáváme si další provizi ve výši 2 % z hodnoty objednávky. Platba tradičním bankovním převodem Objednávku můžete zaplatit také tradičním bankovním převodem na naše číslo účtu, v závislosti na měně. Níže naleznete seznam našich bankovních účtů:

BANK TRANSFER

Matterhorn Moda Sp z o.o.,
Katowicka 51
41-400 Mysłowice
Poland


SWIFT: INGBPLPW
Bank name: ING Bank Śląski S.A.
Account / IBAN:
PLN
PL80 1050 1243 1000 0090 8199 4544

EUR
PL38 1050 1243 1000 0090 8209 6471

USD
PL37 1050 1243 1000 0090 8209 6489

RON
PL90 1050 1243 1000 0090 8209 6505

CZK
PL15 1050 1243 1000 0090 8209 6497

HUF
PL45 1050 1243 1000 0090 8210 6239
Program odložených plateb PastPay Můžete také požádat o program odložených plateb PastPay. Procedura umožňující tuto možnost trvá několik dní a je k dispozici společnostem, které splňují podmínky programu PastPay.

Rozšiřte své podnikání na mezinárodní úrovni

Usnadněte si globální přepravu s Matterhornem! Naše platforma podporuje katalogy až ve 14 jazycích, takže můžete oslovit zákazníky po celém světě. Nechte nás, abychom se o vše postarali, a věřte, že váš balíček dorazí ke konečnému zákazníkovi rychle a bezpečně.

Dropshipping do Velké Británie, USA, Kanady, Francie, Německa, Itálie, Španělska, Rakouska, Belgie, Dánska, Portugalska, Spojených arabských emirátů a mnoha dalších zemí po celém světě!