Nejdůležitější úseky pomoci na Matterhornu:

Pravidla pro vrácení zboží u společnosti Mattehorn

Rádi bychom vám poděkovali za důvěru, kterou jste nám projevili při spolupráci s velkoobchodem Matterhorn. Naší prioritou je spokojenost zákazníků, a proto u vybraných značek nabízíme možnost vrácení zboží. Než přistoupíte k vrácení zboží, důrazně vám doporučujeme, abyste si pečlivě přečetli naše zásady pro vracení zboží.
Upozorňujeme, že služba vrácení zboží je dostupná pouze pro určité značky a musí být aktivována ve vašem zákaznickém účtu. Ujistěte se prosím, že jsou splněny podmínky pro vrácení zboží, aby proces proběhl hladce a bez problémů. Další podrobnosti naleznete v našich úplných zásadách pro vracení zboží.

Chcete mít možnost vrátit produkty? Přečtěte si pozorně následující pravidla.

Pravidla pro vracení zboží na Matterhornu

Vrácení zboží

Nová služba vracení zboží na Matterhornu

Ve společnosti Matterhorn nabízíme vrácení zboží u vybraných značek jako další placenou službu. Seznam značek, u kterých je možné vrácení zboží, a podrobné podmínky pro vrácení zboží naleznete níže. Chcete-li tuto službu využívat, musíme ji aktivovat ve vašem účtu. Po aktivaci budete moci vracet produkty objednané u společnosti Matterhorn ode dne aktivace služby.

Vrácené zboží by mělo být zasláno na adresu:
Matterhorn Moda Sp. z o.o.
ul. Katowicka 51
41-400 Mysłowice
Poland

Podmínky vrácení zboží pro jednotlivé značky

Značka Čas k vrácení Poplatek za vrácení 1 ks zboží Platba předem při nákupu
Ava 45 days CZK 0.00 6%
Gaia 45 days CZK 0.00 6%
Madora 45 days CZK 0.00 6%
DKaren 45 days CZK 0.00 6%
Wolbar 45 days CZK 0.00 6%
Obsessive 45 days CZK 0.00 6%
Livia Corsetti Fashion 45 days CZK 0.00 6%
Irall 45 days CZK 0.00 6%
Eldar 45 days CZK 0.00 6%
Etna 45 days CZK 0.00 6%
Lorin 45 days CZK 0.00 6%
Anais 45 days CZK 0.00 6%
Nife 30 days CZK 50.00 0%
Nipplex 45 days CZK 0.00 6%
Julimex 45 days CZK 0.00 6%
Figl 90 days CZK 30.00 0%
L&L collection 45 days CZK 0.00 6%
Marko 45 days CZK 0.00 6%
Gorsenia Lingerie 45 days CZK 0.00 6%
IVON 30 days CZK 30.00 0%
awama 60 days CZK 70.00 0%
Babell 45 days CZK 0.00 6%
Babella 45 days CZK 0.00 6%
Donna 45 days CZK 0.00 6%
Esotiq 45 days CZK 0.00 6%
Henderson 45 days CZK 0.00 6%
Moe 60 days CZK 60.00 0%
Cornette 45 days CZK 0.00 6%
Katrus 90 days CZK 30.00 0%
Rue Paris 45 days CZK 90.00 0%
Kamea 45 days CZK 0.00 6%
Infinite You 60 days CZK 70.00 0%
M-Max 45 days CZK 0.00 6%
Ewlon 45 days CZK 0.00 6%
Demi Saison 45 days CZK 0.00 6%
Inello 60 days CZK 30.00 0%
Gabidar 45 days CZK 0.00 6%
Angels Never Sin 45 days CZK 0.00 6%
Numoco 45 days CZK 80.00 0%
Sensis 45 days CZK 0.00 6%
Ewana 45 days CZK 0.00 6%
Venaton 90 days CZK 30.00 0%
Dorota 45 days CZK 0.00 6%
PeeKaBoo 30 days CZK 30.00 0%
BeWear 90 days CZK 60.00 0%
Taro 45 days CZK 0.00 6%
Julimex Lingerie 45 days CZK 0.00 6%
Art of polo 45 days CZK 0.00 6%
De Lafense 45 days CZK 0.00 6%
Dorota 45 days CZK 0.00 6%
Stylove 90 days CZK 60.00 0%
Lenitif 90 days CZK 30.00 0%
Julimex Shapewear 45 days CZK 0.00 6%
BE Knit 90 days CZK 60.00 0%
Aruelle 45 days CZK 0.00 6%
Atlantic 45 days CZK 0.00 6%
Makover 90 days CZK 60.00 0%
Alpha Male 45 days CZK 0.00 6%
Merribel 45 days CZK 0.00 6%
Lapinee 45 days CZK 0.00 6%
Vittoria Ventini 45 days CZK 0.00 6%
Momenti Per Me 45 days CZK 0.00 6%
Och Bella 45 days CZK 90.00 0%
Relevance 45 days CZK 90.00 0%
By Sally Fashion 45 days CZK 90.00 0%
Italy Moda 45 days CZK 90.00 0%
Ex Moda 45 days CZK 90.00 0%
NM 45 days CZK 90.00 0%
Yups 45 days CZK 90.00 0%
Numero 45 days CZK 90.00 0%
Lakerta 45 days CZK 90.00 0%
Rue Paris 45 days CZK 90.00 0%
AT 45 days CZK 90.00 0%
Pole&Pole 45 days CZK 90.00 0%
Fame 45 days CZK 90.00 0%
BFG 45 days CZK 90.00 0%
Sublevel 45 days CZK 90.00 0%
Fancy 45 days CZK 90.00 0%
Xsapienza 45 days CZK 90.00 0%
Stitch&Soul 45 days CZK 90.00 0%
T!SSI 45 days CZK 0.00 6%
EM 45 days CZK 90.00 0%
MBM 45 days CZK 90.00 0%
Steven 45 days CZK 0.00 6%
Coco Angelo 45 days CZK 90.00 0%
Factory Price 45 days CZK 90.00 0%
Badu 45 days CZK 90.00 0%
Calben 45 days CZK 90.00 0%
PRIMO 30 days CZK 30.00 0%
Badustore 45 days CZK 90.00 0%
Cana 45 days CZK 0.00 6%
Bella Misteria 45 days CZK 0.00 6%
Ax Paris 30 days CZK 30.00 0%


Jak účtujeme poplatky spojené s vrácením zboží

Jak odečítáme poplatky za vrácení zboží

Pokud na vašem účtu aktivujeme vrácení zboží, u některých značek, které nabízejí vrácení zboží, budeme účtovat poplatek předem. V takovém případě můžete produkty vrátit bez dalších poplatků. Jedná se o určitou formu pojištění vrácení zboží, která poskytuje pohodlí a předvídatelnost nákladů. U jiných značek jsou místo poplatku předem účtovány poplatky za každý přijatý vrácení. Pokud například zakoupíte výrobek za 50 EUR a poplatek za vrácení činí 2 EUR, bude vám účtován poplatek ve výši Na váš účet Matterhorn bude vráceno 48 €.

Lhůty pro vrácení

Lhůta pro vrácení zboží

Vrácení zboží musíme obdržet do určité doby po odeslání zboží vám nebo vašemu zákazníkovi. Lhůta pro vrácení zboží závisí na jednotlivých značkách. Po uplynutí této lhůty nelze vrácení přijmout a zboží se stává vaším majetkem. Může být zasláno zpět k vám nebo na adresu vašeho zákazníka - náklady na vrácení dle našeho ceníku dopravy.

Stav vráceného výrobku

V jakém stavu musí být výrobky

Abychom mohli přijmout vrácení zboží, nesmí nést žádné známky používání nebo poškození a mělo by být zabaleno co nejblíže způsobu, jakým bylo doručeno. Výrobky, které jsou špinavé nebo mají zřetelný zápach opotřebení, nebudou přijaty. V takovém případě budou zaslány zpět vám nebo na adresu vašeho zákazníka. Náklady na vrácení zboží budou účtovány podle našeho standardního ceníku doručení.

Jakmile obdržíme vrácené zboží, obdržíte oznámení s informací, zda je stav výrobku vyhovující, abyste mohli v případě potřeby rychle informovat svého zákazníka o situaci.

Krok po kroku

Jak vypadá celý postup vrácení?

Pokud nám zboží pošlete zpět sami:
  • Deklarovat vrácení produktu v panelu správy; snadno jej najdete pomocí vyhledávače položek. Pokud položku k vrácení nenajdete nebo není k dispozici tlačítko "Deklarovat vrácení", znamená to, že výrobek nelze vrátit.
  • Po nahlášení vrácených výrobků si vytiskněte zprávu za aktuální den - vložte ji do balíčku s vrácenými výrobky a zašlete na naši adresu.
  • Jakmile obdržíme vaše vrácené zboží, budeme vás e-mailem informovat o jakékoli změně stavu každého výrobku.
  • Pokud bude výrobek v kterékoli fázi odmítnut, budeme vás informovat a výrobek odložíme, abychom vám jej mohli zaslat zpět.
  • Pokud bude výrobek přijat, upravíme na konci fakturu s DPH a vaši původní objednávku. Připočteme také případný poplatek za vrácení zboží, který vyúčtujeme na konci měsíce.
  • Od tohoto okamžiku se váš zůstatek u velkoobchodníka zvýší o hodnotu vrácených výrobků sníženou o poplatek za vrácení. Přeplatek můžete použít na budoucí objednávky nebo požádat o odstoupení od smlouvy.
Pokud zákazník zašle zboží zpět:
  • Na formulář pro vrácení zboží uveďte číslo naší objednávky pro zákazníka; usnadníte nám tak její vyhledání. Požádejte také o zaslání balíčku na naši adresu.
  • Po obdržení vráceného zboží od zákazníka obdržíte e-mailové oznámení o tom, zda jsme vrácené zboží přijali, nebo zamítli. To je pro vás signál, že váš zákazník zboží odeslal zpět. Měli byste to s ním vyřídit samostatně.
  • Pokud bude výrobek v kterékoli fázi odmítnut, budeme vás informovat a výrobek odložíme, abychom vám jej mohli zaslat zpět.
  • Pokud bude výrobek přijat, upravíme na konci fakturu s DPH a vaši původní objednávku. Připočteme také případný poplatek za vrácení zboží, který vyúčtujeme na konci měsíce.
  • Od tohoto okamžiku se váš zůstatek u velkoobchodníka zvýší o hodnotu vrácených výrobků sníženou o poplatek za vrácení. Přeplatek můžete použít na budoucí objednávky nebo požádat o odstoupení od smlouvy.


Kdo pošle zpět návratku

Může zákazník poslat výrobek zpět přímo společnosti Matterhorn?

Ano, můžeme přijímat zásilky přímo od vašich zákazníků. Prvotní posouzení výrobků pak provedeme sami. Je však nutné, aby zákazník v balíčku uvedl číslo objednávky od velkoobchodu Matterhorn. Toto číslo dejte zákazníkovi k dispozici ve formuláři pro vrácení zásilky. To nám umožní rychlou identifikaci výrobku. O tom, že jsme vrácení od zákazníka obdrželi a zda bylo přijato k dalšímu zpracování nebo zamítnuto, vás budeme informovat e-mailem, abyste viděli, které objednávky byly vráceny.

Co když Matterhorn návrat odmítne?

Pokud bude vaše vrácení odmítnuto, zeptáme se vás, jak máme s vráceným zbožím, které nelze vrátit, naložit. Vrácené zboží nemusíme přijmout, pokud:
  • výrobek nesplňuje podmínky pro vrácení (např. uplynula maximální lhůta pro vrácení, výrobek nelze vrátit),
  • výrobek vykazuje známky používání nebo je poškozený
V takových situacích vás budeme neprodleně informovat o stavu výrobku a zeptáme se vás, zda vám má být výrobek vrácen nebo zaslán zpět do obchodu. Každá zásilka bude zpoplatněna podle našeho ceníku doručování. Balíčky s vráceným zbožím můžeme čas od času zasílat na vaši adresu hromadně.

Často kladené otázky týkající se vracení zboží

Jak vypadá celý postup vrácení?

Na jakou adresu se výrobky vracejí?

Vrácené zboží musí být doručeno na náklady vracející strany na uvedenou adresu:

Matterhorn Moda Sp. z o.o.
ul. Katowicka 51
41-400 Mysłowice
Poland

Přidáme k balíčku štítek pro vrácení?

Na zásilky nelepíme štítek pro vrácení zboží. Výrobky nám musíte zaslat zpět na vlastní náklady.

Jak zjistím, zda mohu zboží vrátit?

Když na panelu správy oznámíte vrácení položky, současně zkontrolujete, zda lze produkt, který chcete vrátit, vrátit.

Co má obsahovat balíček s vráceným zbožím?

Pokud jste to vy, kdo nám zboží zasílá, nahlaste vrácení zboží nejprve v zákaznickém panelu ve velkoobchodě Matterhorn a poté vytiskněte zprávu o vráceném zboží. To vám umožní rychlou identifikaci zboží.

Jak se postupuje při vrácení zboží z důvodu nevyzvednutí zásilky zákazníkem?

Zaplacené a odeslané objednávky považujeme za prodané zboží. Pokud si tedy zákazník z nějakého důvodu zásilku nevyzvedl a ta byla společnosti Matterhorn vrácena, můžeme takovou objednávku automaticky považovat za vrácení zboží s odečtením souvisejících poplatků. Pokud výrobek nelze vrátit, můžeme jej zákazníkovi zaslat znovu nebo jej zaslat zpět na adresu vaší firmy. Náklady na doručení účtujeme podle našeho ceníku jako za nejlevnější možnou zásilku do země určení. Vrácení nevyzvednuté zásilky způsobí společnosti Matterhorn další náklady. Pokud k vrácení nedošlo z důvodu chyby v adrese na naší straně, bude vám účtován poplatek za vrácení zásilky ve výši 5 EUR. Tento poplatek je účtován jednou měsíčně spolu s poplatky za vrácení atd.

Rozšiřte své podnikání na mezinárodní úrovni

Usnadněte si globální přepravu s Matterhornem! Naše platforma podporuje katalogy až ve 14 jazycích, takže můžete oslovit zákazníky po celém světě. Nechte nás, abychom se o vše postarali, a věřte, že váš balíček dorazí ke konečnému zákazníkovi rychle a bezpečně.

Dropshipping do Velké Británie, USA, Kanady, Francie, Německa, Itálie, Španělska, Rakouska, Belgie, Dánska, Portugalska, Spojených arabských emirátů a mnoha dalších zemí po celém světě!